Kurikka houkuttelee asukkaita uusitulla verkkomarkkinoinnilla

Kurikka avasi tiistaina uuden kurkkaa.fi-verkkosivuston, joka esittelee kurikkalaista arkea.

Kurkkaa.fi-sivusto

Kurikan kaupunki on uudistanut markkinointiaan.

Syynä tähän on kunnan negatiivinen väestökehitys. Muuttotappiokunnan on etsittävä uusia keinoja kiinnostavuutensa lisäämiseen.

Kimmoke uudenlaisesta kuntamarkkinoinnista lähti SeAMKin tekemän muuttoselvityksen tuloksista.

– Maakunnan väestöltään toiseksi suurimpana kaupunkina Kurikalla on rahkeet tarjota hyvät palvelut kuntalaisilleen. Näistä mahdollisuuksista asukkaat kertovat nyt itse, kehittämispäällikkö Hannu Alanen sanoo.

Tiistaina avautunut kurkkaa.fi-sivusto kertoo Kurikassa asuvien omin sanoin, millainen paikka se on asua, yrittää ja elää.

– Olemme yhdessä luoneet modernin puskaradion, jossa asukkaat kertovat kurikkalaisesta elämänmenosta. Parhaat ihmiset suosittelemaan kaupunkia ovat kaupunkilaiset itse, yritysasiamies Anne Koskela kuvaa sivuston ideaa.

Written by:

Ota yhteyttä
 

Kuntavaalit järjestetään
9. huhtikuuta 2017

 

Tärkeät päivät:

 

1. Ehdokasasettelu vahvistetaan torstaina 9.3.

2. Ennakkoäänestys kotimaassa 29.3.-4.4.

3. Vaalipäivä sunnuntai 9.4.

 

  KATSO VAALIKONEEMME