Paikalliset

Taivastelijaperhe palaa Seinäjoelle – tällä kertaa SeAMKiin vauhdittamaan yhteishakukampanjaa

Anna-Pia Ahola

Seinäjoen taivastelijaperheenä vaikutuksen tehneet Thomas, Titta ja Isla Halloran palaavat avaruuden pääkaupunkiin, tiedottaa Seinäjoen ammattikorkeakoulu SeAMK.

Tällä kertaa kotkalaiset Halloranit tulevat kahdeksi päiväksi tutkimaan ja videoimaan opiskelijaelämää ja koulutusmahdollisuuksia Seinäjoen ammattikorkeakoulussa. Halloranit ehtivät jo edellisellä vierailullaan lyhyesti piipahtamaan SeAMKissa.

– Yllätyimme iloisesti kun saimme kutsun palata takaisin Seinäjoelle! Meidän ei tarvinnut kahdesti miettiä haluammeko tulla uudelleen taivastelemaan avaruuden pääkaupunkiin! Todellakin haluamme! Tuntuu nimittäin, että meiltä jäi vielä paljon pohjalaisia juttuja kokematta… Ja täytyy tunnustaa, että hieman ehti tulla sitä outoa murrettakin jo ikävä, luonnehtii taivastelija Thomas Halloran paluustaan avaruuden pääkaupunkiin.

Taivastelijaperhe vierailee SeAMKissa 18.–19. maaliskuuta. Vierailu tukee samalla SeAMKin markkinointikampanjaa keskiviikkona 20. maaliskuuta alkavaa yhteishakua varten.

Seinäjoen kaupungin avaruusteemainen markkinointi ja taivastelija-rekrytointikampanja ovat olleet menestyksiä monilla eri mittareilla. SeAMKin kampanja jatkaa avaruusteemaa uudella kuva- ja videomateriaalilla sekä sloganilla ”Avaruudessa on opiskelijaelämää”.

SeAMK, Seinäjoen kaupunki, Into Seinäjoki ja opiskelijakunta SAMO tekevät yhteistyötä Seinäjoen esille tuomiseksi korkeakoulukaupunkina. SeAMKin kampanjan suunnittelussa on ollut mukana kaupungin brändi- ja markkinointikonseptin kumppani, mainostoimisto TBWA\Helsinki.

– SeAMKin koulutuksien lisäksi haluamme tuoda kampanjassa esille Seinäjokea korkeakoulukaupunkina. On mahtavaa, että saimme lisäksi taivastelijan vierailemaan myös SeAMKissa, iloitsee viestintä- ja markkinointipäällikkö Outi Kemppainen SeAMKista.

SeAMKin yhteishakukampanja alkaa maanantaina. Taivastelijaperheen vierailu näkyy 18. ja 19. maaliskuuta SeAMKin verkkosivuilla ja sosiaalisen median kanavista Facebookissa ja Instagramissa. Vierailun ajalta syntyvät Taivastelijan valmiit videot julkaistaan SeAMKin Youtube-kanavalla 25. maaliskuuta alkaen, ja niitä hyödynnetään muun muassa mainonnassa sosiaalisessa mediassa.

Mitä tunnetta artikkeli sinussa herättää? Ilmaisemalla tunteesi näet toisten reaktiot.

Lisää aiheesta

Seinäjoen taivastelija-kampanja ylitti odotukset – tavoitti yli 14 miljoonaa ihmistä21.2.2019 08.46
Mielikuva puukkojunkkareista sai väistyä, kun taivastelija saapui Seinäjoelle: "Ihmiset ovat tosi ystävällisiä ja avoimia"30.1.2019 18.00

Etusivulla nyt

Uusimmat: Paikalliset

Luetuimmat paikalliset

Uusimmat

Luetuimmat