Paikalliset

Räväköistä kampanjoistaan tunnettu pohjalaistila toimittaa lihaa nyt kotiovelle – nettikaupan toivotaan pitävän yrityksen pystyssä kriisiajan yli

Laidun Herefordin verkkokaupan myynti on yrityksen mukaan ollut viime päivinä vilkasta. Kuvassa Jussi Harju esittelemässä lähiruoka-automaatin toimintaa.

Riina Haapala

Räväköistä mainoskampanjoista tunnetun Laidun Herefordin verkkokaupan myynti on koronavirusepidemian myötä kasvanut.

Verkkokaupan toivotaankin pitävän yrityksen hengissä kriisiajan yli, sillä ravintola-asiakkaiden tilaukset ovat koronaviruksen myötä vähentyneet radikaalisti.

Verkkokaupan kasvun vauhdittamiseksi yritys lupaa toimittaa tilaukset kotiovelle muun muassa pääkaupunkiseudulla sekä Seinäjoen seudulla.

Laidun Hereford investoi viime vuonna omiin uusiin lihan jalostustiloihin ja toiminta onkin päässyt hyvin alkuun.

– Liha ei lopu, koska Laidun Herefordilla on omaa tuotantoa ja lihaleikkaamo, yrityksen tiedotteessa kerrotaan.

Verkkokauppaan on otettu myös muiden pientuottajien tuotteita kuten kahvia, kurkkusalaattia ja leipää.

Yrittäjä Jussi Harju kertoo tiedotteessa, että kahden viime päivän aikana nettiruokakauppa on tuonut enemmän tilauksia kuin kolmen edellisen kuukauden aikana.

Kotiinjakelupalvelu on kasvanut, koska sen avulla vältetään kontaktia ihmismassoihin.

Laidun Hereford on tunnettu erityisesti Parempaa lihaa kuin Tinderissä -kampanjastaan. Viime vuonna yritys toi lähiruoka-automaatit Seinäjoen keskustaan.

Huumoria ei verkkokaupassakaan ole unohdettu.

– Vaikka korona-tilanne on vakava, huumoria ei ole silti unohdettu. Jokaisen paketin mukaan saa kaupan päälle rullan vessapaperia. Vessapaperirullan arvohan saattaa olla jopa arvokkaampi kuin ruokakorin, Jussi Harju miettii tiedotteessa.

Mitä tunnetta artikkeli sinussa herättää? Ilmaisemalla tunteesi näet toisten reaktiot.

Etusivulla nyt

Uusimmat: Paikalliset

Luetuimmat paikalliset

Uusimmat

Luetuimmat