Kampanja tulossa: Kuka tarjoaa priimaa palvelua Seinäjoen keskustassa?

PALVELU Seinäjoen keskustan yrittäjät ovat pian kilpasilla, asiakkaat äänestävät.

Toukokuussa alkaa kampanja, jolla etsitään hyvää palvelua Seinäjoen keskustasta. Priimaa palvelua -kampanjan aikana asiakkaat saavat kehua.

– Palvelu on yksi syy, miksi kivijalkamyymälään lähdetään. Se on myös keskustan yrittäjien vahvuus, toteaa markkinointijohtaja Marjo Pirhonen Kauppaseinäjoesta.

Kampanjan tarkoitus on kerätä hyvää palautetta siten, että se myös menee oikeaan osoitteeseen. Niina Koskipalo Into Seinäjoki Oy:stä toteaa, että esimerkiksi sosiaalisen median ryhmissä annettu hyvä palaute ei aina tavoita yritystä.

– Silloin esimies ei voi kiittää onnistuneesta työstä.

Priimaa palvelua ei ota huomioon negatiivista palautetta. Nyt haetaan vain hyvää. Pirhonen ja Koskipalo toivovat, että kampanja antaa yrityksille boostia ja kannustaa terveeseen kilpailuun.

– Toivottavasti yksikään yritys ei ajattele, että ei voi pärjätä tässä, toteaa Koskipalo.

Keskustan yritykset ovat kampanjassa mukana automaattisesti, ilmoittautua ei tarvitse tai voi. Palveluiden käyttäjät, niin paikalliset kuin esimerkiksi tapahtumavieraat, saavat antaa äänensä ja palautteensa hyvää palvelua tarjoavalle yritykselle.

– Ulkopaikkakuntalaisiakin tulee tänne, kun tietävät saavansa yrityksiltä hyvää palvelua, Pirhonen tietää.

Kampanja alkaa toukokuussa ja kestää elokuun loppuun. Joka kuukausi valitaan kuukauden paras yritys ja kampanjan lopuksi koko aikana eniten hyvää palautetta saanut yritys palkitaan lahjakortilla.

– Siinä on se ehto, että voittajayrityksen täytyy käyttää lahjakortti työntekijöihinsä, jotka sitä hyvää palvelua antavat, Koskipalo sanoo.

Seinäjoen keskusta on myllerryksessä vielä jonkin aikaa. Kampanjalla halutaan kiinnittää ihmisten huomio siihen, että myllerryksestä huolimatta palvelu pelaa – jatkossa ehkä entistäkin paremmin.

– Palveluhan on lopulta asenteesta kiinni. Kesätyöntekijäkin voi olla yrityksen paras palvelija, kun asenne on hyvä, Koskipalo sanoo.

Keskustan yrittäjät ovat saaneet kutsun kampanjan starttiaamuun 12. huhtikuuta. Silloin yrittäjiä saapuu boostaamaan yksi kansainvälisesti menestyneimmistä suomalaisista breikkareista, yrittäjä Johannes Hattunen

– Aamuun kannattaa ilmoittautua. Muuten jää paljosta hyvästä paitsi, Pirhonen ja Koskipalo vinkkaavat.

Priimaa palvelua -kampanjan toteuttavat yhdessä Into Seinäjoki, Kauppaseinäjoki ja Seinäjoen Sanomat 1.5.-31.8. 2018. Kerromme lähempänä, miten pääset äänestämään.

Lue lisää aiheesta

Etusivulla nyt

Luetuimmat